torsdag 13. februar 2014

Bursdagsgave til ei nydelig voksen dame på 19 år


Her har jeg vært ute å handlet inn litt garn. Var innom husfliden og fant et fargerikt garn. Fabel. Så her blir det strikking av såkker under OL sendingene. 



Her har jeg kommet jeg et godt stykke. 
Oppskrift fant jeg på Drops. 


Her har jeg fått ferdig hælene. De er ikke noe jeg liker å strikke. Sliter av å til med at det blir slakt der jeg plukker opp maskene og hull der jeg setter sammen hæl og forstykke. Men her gikk det ganske bra da jeg strikker på pinner nr. 2,5. Håper de blir ferdig til vi skal å feire henne med litt kake og masse pakker. 

Alle må ha en flott dag. Her i Bodø er det strålende sol og +2 grader. Og straks skal jentene gå 10 km klassisk. Heia Johaug. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.