torsdag 15. september 2016

Osloanorakker under produksjon 😊

Da har jeg vÊrt sÄ heldig Ä bli spurt om Ä strikke
Osloanorakker til 4 flotte barn. 
Har jo kun til nÄ bare prÞvd meg pÄ noen helt enkle




Denne er strikket til mitt yngste tantebarn i fjor i str 6-12 mnd. 
Her har jeg brukt Big Merino.


Men nĂ„ var bestillingen pĂ„ Osloanorakk med Marius mĂžnster. Jeg har jo allerede sĂžkt om Ă„ fĂ„ lov Ă„ strikke MariusmĂžnster. Og blitt godkjent. SĂ„ her er det bare Ă„ begynne Ă„ telle. 
Litt vanskelig til Ă„ begynne med. Men etter litt tyvtitting hos andre. Klarte jeg det ganske bra til slutt. 😊


Dette er nr 1.
Strikket i Nepal. Jippi dette gĂ„r jo som en lek. 
Str 1-2 Ă„r


Her har vi nr 2 đŸ‘đŸŒđŸ˜Š
Dette var jo bĂ„de artig og fint ble det. 
Denne er ogsĂ„ strikket i Nepal. 
Str 1-2 Ă„r



Her er begge i str 1-2 Ă„r. 

Da gjenstĂ„r bare det bare 2 til i denne omgangen. 


Da var de 2 siste ogsĂ„ ferdig 😜
Men det gjenstĂ„r knapper. Har ikke funnet de rette ennĂ„. MĂ„ vel ta med Osloanorakkene pĂ„ butikken Ă„ prĂžve knapper. 



2 kommentarer:

  1. Hei! SÄ utrolug fine gensere! Tar du imot bestilling? Har du en mail sÄ jeg lettere kan nÄ deg pÄ? Mvh Helle

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Helle. Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja, jeg strikker pÄ bestilling. Du nÄr meg pÄ christel.rosvold@gmail.com

      Slett

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.