onsdag 16. august 2017

Teststrikker

Da er høsten kommet. Og hverdagen godt i gang. Det har vært en flott sommer med faktisk en god del sol og varme. Men nå har høsten begynt å melde sin ankomst. Så nå er strikkingen tatt frem. 

Nå for tiden er jeg så heldig å få være Teststrikker for @minstrikking IG. Kjempe spennende å få være med på å klargjøre en oppskrift. 

Her er garnet jeg har valgt


Høstens nye farge. 


Slik så resultatet av #diamantboblehals nr 1. Var ikke helt fornøyd med garnet. Om jeg skal bruke det senere i halsen, må jeg gå fra pinner nr 3,5 til pinner nr 3 på vrangborden. 


Her er #diamantboblehals nr 2. Den er strikket i Merino ekstra fine fra drops. Den ble jeg mye mere fornøyd med. Fargen skal være lys mint grønn. Men det har ikke vært lett å få den fram på bildene i dag. 



Gleder meg til jeg får prøvet den på. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.