lørdag 29. august 2015

Amandaprosjektet Nordlands sykehuset.

Da er jeg ferdig med enda mere strikk til Amanda prosjekt. Nå har jeg heldig vis ikke mere restegarn i Babyull. Håper bare  det er noe her som faller i smak og varmer disse søte små som får en litt tøffere start på livet sitt. 



Her er noen flotte sokker i fine farger. 



Et lite sett. Må jo være litt kreativ når jeg begynner å gå tom for garn :)


Disse var nu litt søte :)



Dette ble nesten et lite julesett. Ja, ja. Det kommer sikkert noen søte små rundt juletider som kan trenge noe å varme seg på.


Og her har vi 3 luer som ikke fikk noen sokker som passet. Snoren på den gule luen er heklet. Mens de andre snorene jeg har laget, er strikket. 


Alt er strikket i Babyull. På pinner nr. 2,5 og 3. Har regulert størrelsen fra 0-3 mnd. til mer nyfødt med å gå ned til pinner 2,5.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.