lørdag 8. august 2015

Mere baby klær.


Da har jeg blitt helt hektet på å strikke babyklær😊
Her er litt mere som lille Selma skal få når bestemoren hennes reiser sørover.


Her er ei flott selebukse. Var jammen litt vanskelig å beregne lengden. Da det er strikket rillestrikk. 
Pytt sann, da har hun jo noe å vokse i :)
Buksen er strikket i Alpakka fra drops. 
Og oppskriften har jeg hentet fra boken " Myk Start" 



Her er ei av 3 luer. 
Strikket i Alpakka fra Drops.


Her har vi lue nr. 2
Strikket i Alpakka fra Drops.


Lue nr. 3.
Denne er strikket i babyull. 
Litt annet mønster. Men også fra "Myk Start"


Jakke i babyull.



Her ser vi jakke, lue og sokker.



Og her har vi en jakke i Alpakka fra Drops. 

Det ble noen sokker og et par tøfler også. Men de glemte jeg å ta bilde av før bestemoren reiste sørover. 
Håper bare mor og far liker småklærne ;)

1 kommentar:

  1. Om Du trenger noen småplagg? Strikker jeg gjerne på bestilling :)

    SvarSlett

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.