mandag 19. desember 2016

Albingenser

Da har jeg vært så utrolig heldig å få bli med å test strikke oppskrift på genser for @minstrikking. 
Denne genseren er bare nydelig. 





Her er fargene jeg har valgt til dette testprosjektet. 



Og så langt har jeg kommet i dag. 
Håper jeg bare klarer å bli ferdig til julaften. Eller så blir jeg vel nøtt til å dra ut å handle i siste liten. Og det er ikke et alternativ!
  

Da ønsker jeg dere alle en riktig god innspurt i denne herlige førjulstiden ☺️🎅🏻


Da er vi kommet til 1. Juledag og jeg kan endelig del med dere alle hvordan min Albingenser ble 😊


Her ser der. 
Håper genseren blir å falle i smak hos min skjenne tankegutt som vokser raskere enn tanten klarer å strikke 😉😂😂


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.