tirsdag 20. desember 2016

Osloanorakk nr 7

Etter mye sykdom, og supersliten. Har jeg endelig tid og mere energi til strikking. Det tar på når kroppen ikke vil lengre. Da opplever jeg at det også går ut over psyken også
Men nå håper jeg kropp og psyke kan jobb i samme positive retning fremover. 
Nå nermer julen seg med stormskritt. Så nå må jeg nok søke høyere makter får å få tildelt noen flere timer til hvert døgn som gjenstår før jul. 

Her er osloanorakk nr 7
Den er bursdags gave til tante si lille snuppe som blir 2 år  i dag 20 desember. 



Denne er strikket i str 3-4 år
I Nepal 😊




Håper du er ferdig noe tidligere med julegavene enn meg i år 😂😂



Her har bursdags barnet fått på seg nygenseren 😊👍🏻 hun ble så nydelig ❤️


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.