torsdag 20. mars 2014

Vinter hygge




Tiden flyr, og i dag er det blitt torsdag.
 Nå har vi hadt noen flotte dager med mye sol og deilige temperaturer i solkroken. 
Jeg har startet på noen nye prosjekter
i tillegg til å ha vært på deilig trening. 


Her ser dere resultatet etter et glass vi på lørdag.
Vottene blei fine de....... men må strikke 2 til gitt.



Kom over ei flott oppskrift på noen søte engler.
Oppskriften hentet jeg hos
Her er link til siden hennes




Mina måtte å snuse på dem for å se om den kunne lekse med.
Men den var lite interresant.


Da likte hun bedre garnøste.
Her har jeg startet på ei 


Her er jeg ferdig med den første armen. 


For å være sikker på at jeg får det rette antallet 
masker og omganger, har jeg godt til innkjøp av
runde teller. Suverent.
Kan ikke være foruten denne lille saken :)

Som dere tidligere lesere hvet. 
Går jeg fortiden på trening hos 

I går kveld
stjerneklar himmel
-6 grader
bra med vind
Var vi et gjeng som hadde prøvetime med

Kjempebra opplegg. 
Skal ta meg en ny prøvetime om 14 dager.
Så skal jeg vurdere sterkt, om jeg skal ta ei lita økt
med denne typen trening. 
Det var 8 treninger over 3 uker for 800 kr.

Nå når jeg har kommet meg ganske godt i gang her
med bloggen min. Hadde det vært kjempe koselig å fått noen 
tilbakemeldinger.
Skriv gjerne noen ord, før du forlater meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.