fredag 13. januar 2017

Hanneli sokken Nelly


Da er det et nytt år, og nye prosjekter. Og jeg har mange prosjekter fra i fjor som må gjøres ferdig. 
Her har jeg strikket ferdig sokkene fra Sandnes garn hefte Hanneli. 
Disse skal i utstillingen i butikken Nøste på City Nord i Bodø. 
De er strikket i Lun Ull og Silk Mohair. Begge garnene er fra Sandnes garn sitt sortiment. 
Og denne sokken heter Nelly. 
Deilig og myk



  

Men ingen hverdags sokk. Denne er til kosebruk, i godstolen. Lite slitesterk, men deilig myk og varm. Dette er et pr sokker som jeg bare må ha. 




Dette er første gang jeg strikker fletta mønster. Noe utfordrende. Men fik det til. Jippi :)

Nå prøver jeg å strikke dem i et annet garn. Blir spennende å se om det blir et like bra resultat. Den som venter får se ;)

Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.