søndag 15. januar 2017

The bucket list

Ting jeg bare må gjør før jeg dør

Jeg har ikke noen prioritering på denne listen. 
Ser andre lager prioritering, men her er bare en liste over ting jeg håper på å få oppleve før mine dager er talte. Om de er talte om 1 år, eller om mange år. Dveler  jeg ikke ved. Håper bare det er noen der ute som sparker meg i ræva, og hjelper meg med å oppleve noen av disse. 
Skal underveis fortelle dere om hvert mål som blir oppnådd. Så ser dere noe dere kan hjelpe meg å oppnå. Ikke vær sen om å rope ut, og hjelpe meg. Jeg vet jo aldrig om når min dager er talte


Telt tur om vinteren
Lære å gå på ski igjen og nyte det
Reis til Island for å se solopp/nedgangen
Reise til Australia ( hvorfor?)
Oppleve Thailand 
Hundesledekjøring 
Dra på seilbåtferie
Ishotell
Kanotur
Gå fra hytte til hytte på fjelle
Kjøp egen hytte



Hva mer bør oppleves????!!

Tenk det er allerede gått noen uker siden jeg påbegynte denne listen. Å ennå har jeg ikke startet å planlegge noe. Hvordan skal nå dette gå????????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.