fredag 19. september 2014

18/9-14

Hei igjen:) 

Ja, nå sitter jeg på den lille koselige hytten jeg har vært så heldig å få låne :) Det er jeg meget glad for. Sitter her nå alene å hører og føler på stillheten. Etter noen tøffe uker, kjennes dette utrolig godt. 




Men, mørk redd som jeg er. Har dette også en liten bismak. Blir jeg å tørre å rusle ut på ute doen i natt???????
Hvem hvet? 
Kjenner litt på den gufne følelsen. Ikke godt. 
Ellers har dagen gått ganske bra. 
Var på dugnad for klasse 9A på hunstad U. Jobbet som en helt i 6 timer med å tømme søppel under Nord Norges Storhusholdnings messe i Bodø Spektrum. Masse deilige lukter. 

Mens jeg var der, var minstemann på skole :) utrolig deilig at ting går ganske greit av og til. 

Nå skal jeg nyte stillheten noen dager. For å kunne trå til med mere energi neste uke. Og da kommer storpia hjem, for å være i praksis. Det blir gått å få henne hjem for en liten stund.  

Nei må nok si god natt og takk for i dag :) 
Må snart krype opp på låfte å kvile øynene noen timer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.