tirsdag 16. september 2014

Tirsdag 16.september-14

Ja, da er enda en dag snart ved veis ende. Startet ganske bra med å få minstemann på 14 år ut av sengen. Og klar for en ny skoledag. Jeg hadde ikke tid til å være hjemme for å se at han dro på skolen til rett tid. og dermed gikk jeg rundt på min lille dugnadsjobb i god tro på at han var dratt på skolen.
Men, neida. Han så sitt snitt til å selv bestemme når han skulle dra. Så det ble en kort skoledag. Bare fra lunsj. Hva skulle jeg si, når jeg fikk vite dette? Bli sint? 
Jeg synes det er meget vanskelig å hele tiden være tilstede og være føre var. Og det gjeller 24/7 om alt. Dette sliter meg litt ut. Jeg har i så menge år vært den strenge og sinte med mange straffer og konsekvenser. Nå er jeg bare sliten, og prøver å holde en oppmuntrende og positiv holdning. Kanskje synes noen dette er feil. Da kanskje de har lyst til å prøve noen år med egene unger som aldring er lette å ha med å gjøre. Her hos oss er ikke dette et problem som nettopp har startet. Vi har opplevd dette fra han kunne krabbe avgårde. 

Han er en utrolig flott ungdom, med litt ekstra bagasje. Kunne aldring ha byttet han ut. Bare forandret han pitte litt fra starten. Utrolig glad i han.

Nei, litt om min da :) 
Har jobbet dugnad, slik at minstemann skal kunne dra på klasse tur til neste år. 
Dugnaden i dag var for messeselskapet.no. I dag var det ikke så hektisk. Messen er i Bodø Spektrum.

http://www.bodospektrum.no/?ac_id=243

Her arrangeres det denne uken  

http://data.messeselskapet.no/storhusholdning_bodo/artikel_01.html

Storhusholdnings messe. Masse deilig mat og drikke ;) 
Åpner i morgen onsdag 17.9-14 kl. 10.00 - 17.00 og torsdag 10.00 - 15.00

Da jeg skjønte hva messen hadde for tema, bare måtte jeg melde meg til en dugnads dag til. Og det måtte bare blit torsdag. Slik at jeg får smak både vått og tørt ;) 




Her er det Lerum som setter opp sin sten.
Da jeg i dag var ferdig kl. 16.00 så det litt annerledes ut. Da var varene/smaksprøver kommet på plass.
Dette blir spennende :)

Gleder meg til torsdag, når det er masse liv og røre der.

Kanskje jeg ser noen av dere der på torsdag! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.