tirsdag 16. september 2014

Høst strikk❤️🍁


Nå som høsten er kommet, har jeg fått tilbake lysten til å strikke litt. 
Det har samtidig dukket opp masse flotte ideer til gaver fremover. Håper bare inspirasjonen holder seg på topp lenge, lenge. 

Et par. votter er allerede ferdi, og har fått ny eier.
Han blei storfornøyd 😊 og godt var jo det.

Nå er jeg i full gang med nr. 2. De er i en jentefarge. Så da er det vel meningen at min flotte datter skal ha disse å varme seg med i høst og vinter langt borte på hjemmefra. Hun går Ambulangsefag i Sandnessjøen. Mamma er kjempe stålt. 



Siden disse er de første vottene jeg strikker på hytta, må nok de bli mine hytte votter:) Så får Pia mi et pr. votter senere i en annen farge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er evig takknemlig for en liten hilsen fra deg.